Jump to content

Daily LEGO Deals - GERMANY

Recommended Posts

Oi!

Put some germans togetther and they'll make their own little community :P

For respect of all that read this forum and type in a different language because they want to share info with others, post in english pretty please with sugar coating on top.

I don't know if you guys know Jean-Marie Pfaff, but if you're not careful, i'll go him on your ass.

Edited by Neosphinx
  • Like 1

Oi!

Put some germans togetther and they'll make their own little community :P

For respect of all that read this forum and type in a different language because they want to share info with others, post in english pretty please with sugar coating on top.

I don't know if you guys know Jean-Marie Pfaff, but if you're not careful, i'll go him on your ass.

Haha, yeah but since this thread is somehow meant for the German Community to exchange Deals and thoughts on the German Market it somehow seems to me that it's not as interesting for others as it is for Germans so it should be okay to speak in German don't you think? ;-)

(p.s. you didn't miss anything it was just talk about some sets like HH and stuff as well as where we buy here in germany and what German deals we can find (only one to mention right now ;-) and where we are situated in Germany ^.^ )

Edited by Locutus001

Deals in Germany may interest me too. I share deals with everyone in the http://community.brickpicker.com/forum/51-europe/

If you have some good ones put them there

It makes me grieve that you think so bad about me Neosphinx! Of course all good deals will be posted elsewhere as well! ;-)

So either way you won't miss anything ^.^ It's only nice sometimes to have a little chat in German and since I started this thread it just came to life now that we started talking german haha xD

Actually I thought that other Europeans also have their little "communities" here (?)

Jo ich kauf fast alles bei Kaufhof ein.

Ich besorg mir immer ne Mitarbeiter Karte da kriegt man Ende des Monats meist 23% auf beinahe alles in dem Laden.

Wenn dann Sets noch reduziert sind schlag ich zu.

Kriege so oft viele Sets unter 40% des Original Preises.

Richtig lohnen tut sich das bei den Gro

Sowohl als auch.

Ich habe bisher einmal die Erfahrung gemacht im real,- und die Mitarbeiter, die ich gefragt habe, hatten nichts dagegen mir eine Karte zu geben. Denn die haben mehr als eine oft.

Ansonsten frage ich eine Bekannte von mir, die dort arbeitet ^^

Das mit der Kaufhof-Rabattkarte wusste ich auch noch nicht... interessant...

I was wondering... anyone here who sells on ebay doing it with ebay warranty? If yes, please share your experiences and indicate the advantages of doing so. Or no, indicate why not. 

As I can see, with ebay warranty you sell faster and can get higher prices for your sets. Or is it just my imagination?

I was wondering... anyone here who sells on ebay doing it with ebay warranty? If yes, please share your experiences and indicate the advantages of doing so. Or no, indicate why not. 

As I can see, with ebay warranty you sell faster and can get higher prices for your sets. Or is it just my imagination?

Ich habe es mal mit der Ebay Garantie versucht. Habe alles Versandkostenfrei angeboten und dadurch diese Ebay Garantie bekommen.

Klar sieht es beim Listing besser aus wenn du dort so ein Zeichen hast, aber da nehme ich doch lieber meine Versandkosten extra.

Habe keinen gro

Ist zumindest oft genug so ;-)

Aber es liegt ja an jedem selbst was man draus macht! 

Ich find es nur krass, dass ich morgens um kurz nach 7Uhr am ersten Aktionstag den vermeindlich letzten MF grade noch so erwische...

Die anderen Aktionen waren leider nicht so lohnenswert ^.^

Aber wo ich schonmal da war hab ich gleich noch andere Erledigungen gemacht das stimmt schon. Allerdings war das meiste davon sowieso notwendig (Klopapier war auch 50% reduziert!!! Oder Druckerpapier... vielleicht sollte ich das resellen haha xD )